شعر منصور

شعر منصور
اشعار استاد منصور داودی راد

تا به کی باید تورو صدا کنم

کی میایی پنجره ها رو وا کنم 

 

کی میایی برای شعر چشم تو 

دلم و قافیه و هجا کنم

 

بشینم تو ساحل نگاه تو

دلمو با دریا آشنا کنم 

 

پر زننون برم به اوج آسمون

احساس یه عشق بی ریا کنم

 

بخونم دو رکعت عشق پاک پاک 

تو نمازم به تو اقتدا کنم 

 

 منصور داودی راد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:48 ] [ حمید داودی راد ] [ ]

<< مطالب جديدتر    ........   مطالب قديمي‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ شعر منصور خوش آمدید
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر منصور و آدرس sharemansor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 94
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 43259
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1